Onlangs bekeken producten

Nieuws

Geen actueel nieuws

Levering

Opgelet :
Enkel een deel van de levering is betaald bij de bestelling, de rest wordt berekend volgens het aankoopbedrag en het leveringadres

Leveringstarieven

De producten worden geleverd door onze vervoerdienst of via transporteur.

Tarieven voor België

Van 0€ tot 5000€ : 100€
Vanaf 5001€ : GRATIS

Tarieven voor Frankrijk

Van 0€ tot 5000€ : 150€ + 0,25/Km
Vanaf 5001€ : 150€
Geen levering op verdiepingen
De meubels worden geleverd aan de ingang en worden niet in het huis geplaatst.
De poten van de tafels moeten gemonteerd worden door de klant. Andere meubels zijn al ineengestoken.

Leveringstermijn

De leveringstermijn van onze artikelen is tussen 5 tot 10 werkdagen tellend vanaf het moment dat de betaling is ontvangen.
De gegeven termijnen zijn altijd indicatief bij het vertrek uit onze stelplaatsen. Het niet naleven van deze termijnen kan niet gebruikt worden tegen de winkels SENTIERS DU MONDE, maar eventueel tegen de transporteur.

Opvolging van de levering

Onze klantendienst is tot uw dienst : +32 71/817423 opdat u in direct de verschillende etapes van de voorbereiding van de bestelling kunt opvolgen.

BELANGRIJK :
Bij levering, vragen wij u OM DE ALGEMENE TOESTAND VAN HET ARTIKEL NA TE KIJKEN voor de bezorger om te kunnen weigeren indien hij niet voldoet aan uw verwachtingen of indien hij beschadigd is . Als u een pakket weigert, gelieve ons te verwittgen via mail of via telefoon zodat wij het nodige kunnen ondernemen bij onze transporteur.

Verzending via transporteur

Deze dienst betreft de verzending van de meubels et en levert bij u binnen de 8 tot 10 werkdagen overal in België, Frankrijk, Luxemburg en Nederland tellend vanaf de dag dat we de betaling ontvangen.
Uw pakket verlaat onze stelplaats. U wordt er persoonlijk van op de hoogte gebracht via mail. De transporteur zal u dan contacteren om een afspraak te maken voor de levering.
(Via de telefonische gegevens vermeld op uw bestelbon.

BELANGRIJK :
Voor België, de meubels worden op de gelijkvloers geleverd en uitgepakt.
U moet een lift voorzien indien nodig of een supplement om uw meubels naar de verdieping te brengen.
Kijk de algemene toestand van de artikels na voor de leverancier zodat u het kunt weigeren indien hij niet aan uw verwachtingen voldoet of hij beschadigd is.
U MOET ABSOLUUT HET PAKKET UITPAKKEN VOOR DE BESTUURDER.
Dit is DE ENIGE waarborg in geval van klachten over de staat van het product. Onze kartonnen dozen zijn zeer dik, houd geen rekening met de staat van de verpakking, uw artikel kan beschadigd zijn zonder het aan de buitenkant te merken.

Van daaruit meerdere opmerkingen :

Het product voldoet en zonder enige beschadiging : u tekent de leveringsbon en gaat genieten van uw nieuwe aankoop Het product is lichtjes beschadigd : u bent als enige om te beslissen of u hem aanvaardt of weigert maar wel onmiddelljik Als u hem aanvaardt , is geen enkele nietigverklaring meer mogelijk. Wij zullen altijd beschikbaar zijn om u aan te raden bij kleine retouches. Het product is beschadigd : een enkele optie, WEIGEREN en duidelijk melden op de leveringsbon waarom deze weigering.De bestuurder vertrekt terug met het pakket

Indien u een pakket weigert, geleive ons via mail te verwittigen opdat wij het nodige kunnen ondernemen bij onze transporteur. Door deze procedure te volgen, levert SENTIERS DU MONDE uw artikel opnieuw volgens beschikbaarheid . U moet op een termijn van 8 tot 10 dagen rekenen voor de administratie als het artikel beschikbaar is.

Belangrijke juridische info voor alle omruilingen op afstand : Wettelijk is de transporteur enkel verantwoordelijk voor de goede verpakking van het product, hij is niet verantwoordelijk voor het vervoer van de goederen.


Weet dat de ploeg van SENTIERS DU MONDE alles in het werk stelt om u te bevredigen en dit voor, tijdens en na uw aankopen.

Tot uwer beschikking